Как да използваме Instagram и Pinterest за продажба на скъп продукт

Фотоапарат

Instagram и другите приложения за споделяне на снимки са известни основно като забавен начин за разпространение на изображения в социалните мрежи. Но дали не бихме могли да ги използваме за промотиране на нашия продукт или услуга?

Когато Дъг Имър, творчески директор от Бостън, е готов да продаде дома си, той се обръща към Instagram и други услуги за споделяне на снимки, за да достигне до потенциалните купувачи.

„Имаме уникална къща на чудесно място, близо до вода“, казва Дъг. „Също и с невероятна гледка. Чувстваме, че това добавя допълнителна стойност на нашата къща, въпреки че за нас тя е нещо, на което не можем наистина да измерим цената. Така че започнах да документирам изгрева всяка сутрин и да публикувам снимките. Наистина страхотно е как блатните треви променят своите цветове и листата според фона. Това е непрекъснато обновяваща се гледка.“

Дъг прави снимки всяка сутрин и споделя серията изгреви от къщата (над 100 снимки) в голямо разнообразие от социални мрежи и сайтове за споделяне на снимки, включително Instagram, Facebook, Twitter, Foursquare и Pinterest. Също така качва снимки всеки ден във фотографски сайтове като 500px и Flickr.

Маркетинг чрез използване на оригинални снимки

Когато Дъг решава да включи дома си в имотите за продажба, серията снимки се превръща в ценен актив. „Агенцията, която използвахме, беше доста дигитално ориентирана и също публикуваше информация в блога си и социалните мрежи, така че нашите снимки бяха от полза“, казва той.

Подходът за документиране на гледка от дома ви, когато се сменят сезоните, е лесна за изпълнение, но много ефективна форма на търговия.

„Това насочи много внимание към нашата къща, особено от хората в града. Това предизвика и предаване на информацията от уста на уста. Има няколко души, които се включваха всяка сутрин и мисля, че с нетърпение очакваха да видят каква снимка ще публикувам. Когато започнах, имахме червено кану в двора. То някак винаги присъстваше на снимката. Един ден преместихме кануто, така, че вече не влизаше в кадър. Хората веднага започнаха да питат: „Какво се случи с кануто? Къде отиде?“ Тогава някой изведнъж каза: „Изглежда сякаш лятото е свършило! Кануто вече е далеч.“ Това беше доста интересно. Просто едно малко нещо, което ми подсказа, че хората наистина са гледали внимателно снимките.

Снимки офлайн

Дъг представя и офлайн своите снимки по много хитър начин. В различните стаи в дома си той има лаптоп или iPad, където непрекъснато да се вижда слайдшоу със снимките, като гледната точка от къщата постоянно се променя. „Когато купувачите ходят из къщата, особено в стаи, които често се пренебрегват, можем да им покажем как гледката от къщата се променя с течение на времето. Лятото с красивите променящите се листа, зимни снимки… Това дава на хората различен прозорец, през които да видят гледката навън.“

Оригиналните снимки, споделени в Instagram и другите социални платформи са мощен инструмент да покажете вашите предложения. Не забравяйте, когато правите снимки и ги интегрирате в онлайн и офлайн маркетинга, да намерите начин да се отличите.