Най-добрите външни реклами за 2015 година
|В България в 99% от случаите външната реклама е малко или повече скучен постер с информационно послание. Примерите за outdoor реклама от света обаче често могат да ни накарат да ахкаме с възхищение пред иновативността на агенциите и смелостта на клиентите на някои от кампаниите. В тази статия ще ви представим нашия топ 5 на най-добрите примери за билбордове, постери и интерактивна външна реклама през 2015 година.
Номер 5: Бюик – Worth a Second Look
В това семпло до гениалност решение на Лео Бърнет – Детройт виждаме, че два билборда определено са по-добре от един. Със сигурност бихме извърнали глави след криейтив решението за клиента им Бюик. Изпълнението е много по-икономично от останалите в нашия топ 5 и определено съотношението цена/ефект е много много добро. Ограничено от е от наличието на подобни съоръжения за външна реклама – рядко има площадки с два билборда един над друг, но в случая сме напълно доволни, че е имало възможност да се реализира тази визия.
Номер 4: Хамали Mulder’s
Креативно изпълнение на Adams Outdoor Advertising – билборд на пътна артерия с разчупена визия, привличаща окото с поставяне на хора в реален ръст на необичайно място.
Номер 3: McDonalds – Билборд и Термометър в едно
Вграждането на функционалност в билбордовете не е нова тенденция, но добрите стари Макдоналдс се справя доста добре в случая – термометъра пасва идеално на рекламното послание. Решението също така е от по-нискобюджетните в класа на външната реклама. Интерактивността в комбинацията с полезността със сигурност ще привличат очите на преминаващите дълго време.
Номер 2: Казино комплекс Mohegan Sun
Интерактивността във външната реклама става все по-популярна и Mohegan Sun определено разбират за какво става въпрос в това направление. Интерактивната видео стена функционира като игра, която ви позволява да играете голф като част от инсталацията на Taxi NYC & Monster Media във финансовия квартал на Ню Йорк. Минаващите пешеходци биват приканвани да пробват да спечелят почивка в курорта като тестват голф удара си! Докато не се използва билборда показва класация на игралите, както и showcase на уникалните предимства на курортния комплекс. Потребителите биват приканвани да използват мобилните си телефони, за да участват като активират системата с SMS, през уеб браузър, с NFC или с QR код. След като е активиран билборда потребителя въвежда имейл адреса си и използва телефона, за да нанесе удар. Участвайки, посетителите влизат в състезание, при което има награда (голф почивка) за най-далечния удар всяка седмица!
Номер 1: Carlsberg – Най-добрият постер на света
Най-добрия постер на света? Ако сте сред открилите билборда на Карлсберг, който пуска безплатна бира, вероятно ще се съгласите с написаното на него. Криетивът от 2015, дело на Fold7 и Джон Йорк е разположен в пивоварна Труман в Лондон. Слогана „Вероятно най-добрия…“ отново влиза в посланията на Карлсберг след като се бяха отказали от него през 2011. Разбира се, нищо не е толкова добро, колкото звучи на пръв поглед – посетителите са били ограничени до една бира на човек като е била налична охрана, следяща за изпълняването на това правило.
Какво мислите за най-добрите примери за външна реклама за 2015?
Вижте и новата ни статия на тема външна реклама: работят ли билборд рекламите?