Попитай Дейвид как се прави успешен интернет маркетинг!

Онлайн Маркетинг - SEO

Задайте лично въпрос на лидера в онлайн комуникациите и вирусния маркетинг – Дейвид Миърман Скот – и спечелете VIP вечеря с него.

Как? Напишете вашия въпрос като коментар на тази статия и лично Дейвид ще избере победителя. Въпросът може да е на български или на английски език.

Наградата: Победителят ще спечели VIP пропуск за първия семинар на Дейвид Миърман Скот в България – New Marketing Masterclass. Събитието ще се проведе на 8 ноември в Рейнбоу Плаза, София, а VIP пропускът включва:

  • пропуск за семинара с място на първия ред;
  • вечеря с Дейвид М. Скот, където ще можете да зададете лично вашия въпрос ;
  • бестселъра „Новите правила в маркетинга и в PR“.

Краен срок: 7 октомври 2012

Повече за Дейвид Миърмън Скот

Дейвид е лидер в онлайн комуникациите и вирусните маркетингови стратегии и е автор на 8 книги, включително 3 международни бестселъра.

През по-голямата част от кариерата си е работил в сферата на онлайн новините. Бил е маркетинг вицепрезидент в корпорация „Нюзедж“ и е заемал ръководни постове в подразделението за електронна информация на „Найт – Райдър“, която по това време е една от най-големите вестникарски компании.

Дейвид е живял и работил в Ню Йорк, Токио, Бостън и Хонг Конг, и е бил лектор на конференции и събития в повече от 20 държави и четири континента.

Дейвид е автор на книгата „Новите правила в маркетинга и в PR“ – шест месеца в списъка на бестселърите на BusinessWeek и публикувана на 26 езика, както и на книгата „Newsjacking“, около която се създаде огромен шум по целия свят. Неговата книга „Маркетинг и PR в реално време” достигна 2-ро място в класацията за бестселъри на Wall Street Journal и 3-то в списъка на USA Today. Дейвид също е съавтор (заедно с Брайън Хълигън, главен изпълнителен директор на HubSpot) на международния бестселър “Marketing Lessons from the Grateful Dead: What Every Business Can Learn from the Most Iconic Band in History”.

Идеологията на Дейвид М. Скот за „новите правила на маркетинга и PR-а“ е, че маркетингът и връзките с обществеността в Интернет са много по-различни, отколкото в традиционните медии. Според Дейвид, „старите правила“ на традиционните медии не работят в Интернет, защото те са свързани с „контролиране на съобщението“. Единственият начин вашето послание да се появи в публичното пространство, използвайки традиционните медии, е да купувате скъпи реклами или да се молите на медиите да пишат за вас. За Дейвид М. Скот правилата на маркетинга и PR-а в интернет са напълно различни. Вместо да купувате реклама, вече можетe да спечелите вниманието на хората, публикувайки и използвайки инструментите на социалните медии – блогове, подкасти, онлайн издания, онлайн видео и вирусен маркетинг.